söndag 20 november 2016

Veckans Wrestlingnyheter Conor McGregor i WWE? Del 31 November 2016

Vi förstår hur väntan på WWE Survivor Series kan kännas som en evighet och att det kan bli svårt att överleva en sådan. Därför har vi, i all vår vishet och generositet, spelat in ett avsnitt med wrestlingnyheter åt er. Spoilerfritt från både Survivor Series och NXT Takeover Toronto så det är bara att slänga sig över det. Om inte annat kan ni väl klämma in det i något av reklamavbrotten i WWEs maratonsändningar! Tack för oss.



7 kommentarer:

  1. Tack för nyheterna, ja delar som fan både på Google o Facebook, men som sagt, de e ingen som är intresserad. Tror vi blev runt 42 på tippningen nu, och vi har ju varit över 60 förut, så frågan är istället för att ragga nya, vart e dom gamla? o varför har dom slutat tippa?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla som är medlemmar o skriver på swewrestling, är dom inne här o tippar? om inte varför?

      Radera
    2. Mr Bruno Arvidsson21 november 2016 kl. 08:23

      Hej! Vi blev 50 som tippade Series. Ett litet steg framåt.

      Anledningen till att vi sagt att det måste bli minst 62 deltagare på en av årets kommande tippningar är för att 2015 hade vi som genomsnitt 62 deltagare. 2013 var snittet en bra bit over 80 deltagare.

      Vi tappar deltagare på grund av att folk ledsnar på WWE, wrestling eller Bruno & Trent. Det är inget konstigt I det. Folk får nya intressen. Det tråkiga är att vi inte lyckas locka nya deltagare i samma takt.

      Angående swewrestling har jag ingen aning, men jag vet att vi har ett flertal tippare därifrån. De kanske tycker att det räcker att tippa 1 gång.

      Jag och Trent hade stora planer inför 2017, men vi har valt att inte fortsätta om intresset för oss bara blir mindre och mindre.

      Du ska ha ett stort tack som försökt och alla andra som också var med och tippade gör ju att vi håller året ut i alla fall.

      Så är ni aktiva på olika wrestlingsidor påpeka gärna för alla att det finns två chanser (tippningar) kvar att visa sitt stöd.

      Jag kommer hem till Sverige 11 December och då ska rättningarna av NXT och SS komma upp så fort jag sett galorna.

      Radera
  2. Tack för intressanta nyheter.
    Jag känner en handfull folk som har ett visst wrestlingintresse. Jag har försökt få dem att följa bloggen och delta i tippningarna, men tyvärr är de väl inte tillräckligt intresserade. Ingen har hakat på.
    /Ludvig Borga

    SvaraRadera
  3. Tack för klippet :) Har även försökt kollat runt bland vänner men även bröderna har försökt kolla runt,men är tyvärr svalt intresse för wrestlingen. Mitt intresse har oxå svalnat rejält och ser bara royal rumble och surviors series jut nu. Annars är de nog er fantastiska blogg som håller liv i mitt wrestling intresse.

    SvaraRadera
  4. Jag har med ledsnat på wwe... alldeles för mycket program, titlar och galor... man orkar ju inte. Man hade ju lätt kunnat skära ner Raw till en timme om man tog bort alla repriser och skit.
    Däremot ledsnar jag aldrig på eran blogg! Den håller en ständigt uppdaterad inom wrestlingvärlden, på ett underhållande sätt. Saknar dock Brunos närvaro...
    Kan tycka det är lite konstigt att det inte går å få fler tippare. Ni säger ju att dom svenska galorna är slutsålda, där måste ju finnas ett intresse.
    Kan själv inte dela denna fantastiska blogg då jag har valt att inte ha några sociala medier.
    Men varför lägga ner? Eliten är ju kvar och ni är helt fantastiskt roliga ihop. Jag hoppas på en ljuspunkt i denna negativa trend.
    MVH Tobias Gerhardsson // Gotobbe

    SvaraRadera